En cas que vulgueu donar de baixa o d’alta en alguna de les extraescolars, ho heu de comunicar entre el dilluns 11 de desembre i divendres 15 de desembre.

Com fer la nova baixa/alta?
Per correu electrònic a l’adreça info@afatfc.cat.
Un cop rebut el correu electrònic, les baixes/altes es tramitaran directament.

Els rebuts del 2n trimestre de les extraescolars es cobraran el dia 5 de gener.

IMPORTANT: Tota baixa comunicada fora de termini (després de divendres 15 de desembre) tindrà un recàrrec de gestió de 30 €.

Per revisar que tot és correcte abans que es passi el rebut, podeu entrar a l’AMPAsoft i revisar les extraescolars a les quals estan apuntats els vostres fills i filles.

Us recordem que les altes i les baixes són trimestrals, com sempre, encara que els rebuts són mensuals per facilitar la conciliació familiar. El compromís de les famílies és trimestralment i un cop gestionada l’alta es cobraran els rebuts els dies 5 de gener, 5 de febrer i 5 de març.

Aprofitem també per recordar-vos que tornar qualsevol rebut implica una penalització de 30 €. Per això, a partir del día 22 de desembre, a l’apartat “Economia” de l’AMPASOFT, veureu els rebuts que es passaran el dia 5 de gener.

Si hi ha qualsevol dubte o error, poseu-vos en contacte amb l’AFA per fer els canvis.

 

Gràcies per la vostra col·laboració.