Pojecte: Extraescolars
Objectiu:
Coordinar i gestionar cada una de les activitats extraescolars, vetllant en tot moment per la seva qualitat i millora continua.
Organització:
En tant que cal gestionar més de 19 tipus d’activitats extraescolars, aquesta comissió
s’organitza de la següent manera:
- Responsable de la comissió que coordina les activitats recolzant-ne amb cada responsable d’activitat.
- Responsable d’activitat extraescolar: És idealment, un pare, mare o tutor que tingui el seu fill/a inscrit en aquella activitat.
Actualment, hi ha els següents responsables d’activitat: Esports, Escacs, Piscina, Anglès, Música (llenguatge musical i instruments), Teatre, Lego-robòtica, Creativitat artística i com a Serveis de l’AFA: Acollida matinal i ludoteca a les tardes.
Tasques:
- Seleccionar i contractar els proveïdors de cada una de les activitats.
- En coordinació amb la comissió de comunicació, facilitar informació a totes les famílies interessades en inscriure’s (xerrades informatives).
- Facilitar la comunicació entre el proveïdor i les famílies: informant de tot allò necessari per a l’activitat, de les dates de les jornades ofertes, i recollint qualsevol proposta, inquietud i dubte de les famílies o del proveïdor.
- Fer el seguiment econòmic de cada una de les activitats.
- Fer el seguiment del funcionament de les activitats i resoldre les incidències.
- Col·laborar en l’organització de les representacions de final de curs o jornades de portes obertes.
- Vetllar per la qualitat del servei i la seva millora continua.
Vols participar?
Participar en una comissió no significa necessàriament assistir a reunions als vespres, sinó que comporta coordinar-se amb els altres membres i responsabilitzar-se d’una gestió o tasca determinada (alguns exemples: fer telefonades, ajudar a preparar les diferents festes, revisar factures, anar a comparar allò que es necessiti, reunir-se amb els proveïdors de serveis en hores convenients…).
Tornar a la pàgina de comissions